Returnarea produselor

RENUNTAREA LA CUMPARARE - Returnarea produselor

1. Consumatorul (conform legislației in vigoare, este orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite in asociații, care cumpără, dobandesc, utilizează sau consumă produse ori servicii in afara activității lor profesionale) are dreptul să notifice in scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestărilor de servicii, de la incheierea contractului.

Cumpărătorul poate renunţa la produsele achiziţionate din magazinul online Ada Electric, in termen de 14 zile de la recepționarea lor, conform prevederilor OG 130/2000 privind protecția consumatorilor la incheierea și executarea contractelor la distanță, cu modificările aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007, OUG 174/2008 si OUG 34/2014;

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la returnarea produsului si comunicarea contului IBAN al clientului.

Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 3 lit.e.

Produsele livrate de vanzator prin mijloace proprii, la domiciliul cumparatorului nu este considerata livrare prin curier si nu fac obiectul unui contract la distanta.

Toate solicitările de renunţare la cumpărare se vor expedia prin formularul de contact sau email.Numai cererile scrise se vor lua in considerare.

2. Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la livrare (DOA)

Daca se constata ca produsul este nefunctional in primele 24 de ore de la momentul livrarii sau ridicarii de la punctul de lucru, puteti solicita returnarea produsului si inlocuirea acestuia.

3. Produse aflate in garantie cu raport de service de inlocuire (negatie)

Produsul pentru care unitatea de service abilitata a emis accept de inlocuire, se poate returna la sediul Vanzatorului. Acesta va fi inlocuit cu un produs identic (in acest caz neintervenind costuri suplimentare) sau cu un produs similar (cu posibilitatea achitari diferentei), daca acest lucruri nu sunt posibile , se va returna contravaloarea acestuia.

4. Produse de tip comanda speciala, indiferent de categorie aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta si/sau a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.